Opening ZwerfboekenStation Op de Heuvel

Op vrijdag 24 mei is het ZwerfboekenStation Op de Heuvel officieel geopend. Goochelaar Igor Krulsnor is helemaal uit Verweggistan gekomen om dit samen met de leerlingen van onze school te doen. Vooraf heeft Igor de jongste leerlingen verrast met een goochelshow. De oudste leerlingen heeft hij zelfs een aantal trucs geleerd zodat zij zelf aan de slag kunnen.

De officiële opening was om 13.30 onder grote belangstelling van ouders en zelfs de pers was erbij. De leerlingen hebben direct een boek gekozen die ze mee wilden nemen en laten zwerven, in en om Groesbeek. Komt u dus een boek tegen van ons ZwerfboekenStation, lees het en geef het daarna door. Op deze manier zorgen we er samen voor dat iedereen kan lezen en van boeken kan genieten.