Sjors Sportief op school

Woensdag 2 oktober werd onze school verrast door een bezoek van wethouder Annelies Visser van de gemeente Berg en Dal. De wethouder bezocht de school vanwege de uitreiking van het boekje Sjors Sportief. In dit boekje staan veel verschillende activiteiten voor kinderen in de gemeente Berg en Dal waar zij zich voor kunnen aanmelden. De activiteiten zijn over het algemeen gratis of tegen een kleine vergoeding.

Er was een bijzondere reden dat de wethouder juist bij ons op school kwam. Eén van onze leerlingen heeft namelijk de tekening gemaakt die voorop het boekje is gekomen. Vorig schooljaar hebben alle leerlingen hiervoor een tekening kunnen insturen. De mooiste tekening, van een leerling uit groep 8, is door de jury gekozen. De winnaar staat niet alleen voorop het boekje, maar krijgt ook een prijs voor zichzelf en een prijs om te delen met de hele klas.

Wethouder Visser heeft de winnaar extra in het zonnetje gezet en wij zijn als school natuurlijk super trots op dit tekentalent.

Vanaf nu kunnen alle kinderen zich inschrijven. Let op, dit is erg populair waardoor activiteiten misschien snel vol zijn. Meld je dus op tijd aan, dan mis je niets!