Afsluiting schooljaar

Op de Heuvel is na de sluiting gelukkig weer open. Dat betekent dat alle leerlingen weer welkom zijn en ook de activiteiten in het gebouw weer langzaam opgestart worden.

Inmiddels is duidelijk dat de 1,5 meter tussen leerlingen en leerkrachten niet langer noodzakelijk is. Tussen volwassenen is dit nog wel de regel en dat betekent dat we ons hiervan bewust moeten zijn. Gelukkig lukt het ons nu prima om dat te garanderen. Tot de zomer hanteren we de richtlijnen zoals die nu zijn vastgesteld. Dat betekent dat er geen ouders in de school komen, leerlingen alleen op het schoolplein zijn, gesprekken digitaal gevoerd worden en grote bijeenkomsten niet door kunnen gaan.

Samen met de leerlingen maken we er een mooi einde van dit jaar, volgend jaar hopen we dat ouders er ook weer bij kunnen zijn.