Schooljaar gestart

Na een vreemde periode waarin de school eerst dicht is geweest, daarna half open is gegaan en vervolgens weer helemaal open was, zijn we met zomervakantie gegaan. Ook de vakantie was vaak anders dan anders. Door de maatregelen was er minder te doen, activiteiten gingen misschien niet door en het contact met familie en de buren zag er anders uit. Hopelijk heeft iedereen wel de batterij weer op kunnen laden om goed te starten met het nieuwe schooljaar. Iedereen, kinderen en personeel, hebben we in ieder geval weer gezond mogen ontvangen.

Samen met de kinderopvang en peutergroep hebben we op 24 augustus samen het nieuwe schooljaar gestart. We gaan er een mooi jaar van maken waarin we vooral veel samen gaan doen.