Aan de slag met techniek en bewegen

IWC Op de Heuvel staat voor goed en breed onderwijs. Onderwijs is niet alleen dat wat in de klas achter een tafeltje gebeurt, maar is ook buiten het lokaal en buiten het gebouw. Onderwijs is naast stilzitten lezen, ook actief bewegen.

Om hier nog meer aandacht aan te kunnen besteden hebben wij een subsidie aangevraagd waarmee we de doelen nog beter kunnen bereiken. Dat wi zeggen dat de techniekruimte van het IWC een enorme impuls gaat krijgen. Met nieuw meubilair, maar ook nieuwe machines waarmee we aan de slag kunnen. Niet alleen voor de techniekles onder schooltijd, maar ook voor de knutselclub na school en het techniek café van de buurtbewoners.

Daarnaast gaan we een beweegvloer aanleggen. Een systeem waar jong en oud mee samen kunnen werken aan bewegen, leren, spelen en ontmoeten. Deze toevoeging maakt dat we de ontmoetingen tussen de doelgroepen van het IWC nog beter kunnen ondersteunen en zo de verbinding in de wijk kunnen versterken.

Benieuwd naar deze ontwikkelingen en heb je zin om mee te doen, neem dan contact op.