Weer begonnen

De scholen zijn weer begonnen, zo ook bs Op de Heuvel. Dit jaar starten we met een groep kinderopvang, een peutergroep en de groepen van de basisschool. Omdat wij uitgaan van de ontwikkeling van ieder kind hebben we besloten de groepen niet meer in te delen op leeftijd. Zo zorgen we ervoor dat alle kinderen op hun eigen niveau onderwijs kunnen volgen. De traditionele ondeling in groepen 1 tot en met 8 laten we dus los, kinderen zitten in gemengde groepen en leren samen.

Ook onze Oekraiense leerlingen zijn weer begonnen. Zij volgen voor een deel het onderwijs vanuit de Oekraiene en krijgen daarnaast onderwijs in het Nederlands. Door mee te doen met de andere leerlingen hopen we dat ze zich snel thuis voelen.