Upgrade schoolplein

De leerlingenraad heeft net voor de kerstvakantie een besluit kunnen nemen over een upgrade voor het schoolplein. Na een intensief traject is gekozen voor een ontwerp dat past bij de wensen van de leerlingen en de beschikbare ruimte. Het nieuwe toestel is van hout en kan door alle kinderen van de Stekkenberg worden gebruikt. Je kunt er overheen klimmen, in chillen en jezelf op verschillende manieren uitdagen.

In april zal het nieuwe toestel worden geplaatst, dus voor die tijd zal het huidige worden afgebroken. Helaas zullen we het dus een tijdje zonder moeten doen, maar het is het wachten waard. Leuk is ook dat onze huidige glijbaan terugkomt in het ontwerp, een mooi voorbeel van recycling zoals de leerlingen dat graag willen.