Kerstboom versieren

Onze locatie heeft dit jaar de eer gehad de kerstboom van de gemeente Berg en Dal te mogen versieren. Alle kinderen, van Domino en school, hebben samen versieringen gemaakt voor in de boom. De jongste kinderen hebben een kerstbal gevuld met kerstversieringen, de oudere leerlingen hebben hier ook een kerstwens in gestopt.

Alle leerlingen hebben ook, samen met Danielle, een kerstfoto gemaakt voor het green screen. Ze hebben hiervoor zelf een achtergrond gekozen waarmee de foto heel persoonlijk werd. Deze foto is daarna in een plastic hoesje gedaan en voorzien van een lijstje. De ballen en lijstjes zijn we daarna op dinsdag 10 december in de boom gaan hangen.

Het versieren van de boom was een hele belevenis. Om de versieringen op te hangen was namelijk een hoogwerker nodig en dat is natuurlijk spannend. Gelukkig ging dit allemaal goed en hebben de leerlingen de boom mooi aangekleed. Extra leuk was het dat de burgemeester met de wethouders naar buiten kwam met warme chocomelk en kerstkransjes. Dit was een welkome verrassing en werd erg gewaardeerd.